10. ledna 2018
iRobot® – nejoblíbenější značka na trhu!
Výzkumný ústav Euromonitor International provedl analýzu trhu robotických vysavačů. Získané výsledky ukázaly, že nejoblíbenější značkou v této kategorii produktů je iRobot®.
Euromonitor International
Euromonitor Int. je výzkumná instituce s globálním rozsahem. Poskytuje strategické výzkumy v určitých oblastech hospodářství, podnikání a průzkumy spotřebitelského trhu po celém světě. Díky 40letým zkušenostem i na teprve rozvíjejících se trzích, je výzkumná metoda společnosti založena na jedinečné kombinaci specializovaných znalostí v oboru a odborných znalostí z výzkumu napříč zeměmi.
Všestranné mezinárodní pokrytí a výborné porozumění spotřebitelského trhu, B2B i oblasti služeb činí
z výzkumů Euromonitoru velmi užitečný zdroj informací jak pro velké korporace, tak i pro střední a malé podnikatele. Údaje společnosti Euromonitor International využívají společnosti ze 106 zemí celého světa.
iRobot – světová jednička na poli robotických vysavačů!
iRobot Corporation je světovým průkopníkem a lídrem v oblasti domácí robotiky. V roce 2002 tato Americká společnost představila široké veřejnosti první robotický vysavač – Roomba. Za 15 let značně vzrostla obliba těchto robotických pomocníků a značka iRobot se stala ukazatelem trendů a kvality domácí automatizace.
Dle nejnovějšího průzkumu Euromonitor International, iRobot je skutečně špička svého oboru.
Na základě objemu prodeje tak značka obdržela ocenění “Značka č. 1 v prodeji robotických vysavačů
na celém světě”. Toto ocenění je důkazem, že značka iRobot se těší největší důvěře zákazníků po celém světě. Od představení první Roomby, společnost iRobot prodala více než 20 milionů těchto pomocníků.