Black Friday se slevami až 43 % - více ZDE.

Servis iRobot

V případě, že váš iRobot® nefunguje správně, přečtěte si manuál a instrukce k použití robota, mnoho chybových hlášení vyžaduje pouze drobný zásah uživatele a není nutné robota zasílat do servisního střediska.

Pokud se Vám přesto nepodaří závadu odstranit, kontaktujte nás nebo zašlete robota na adresu uvedenou níže. Pro zařízení v záruce, která jsou registrovaná v našem
iRobot Clubu, nabízíme svoz zdarma, pro objednání svozu se přihlaste nebo se bezplatně zaregistrujte a získejte další výhody v podobě slevy nebo prodloužené záruky zdarma.

JAK POSTUPOVAT?

V případě, že váš iRobot nefunguje správně, pečlivě si pročtěte manuál a kapitolu "Řešení problému", díky čemuž vyřešíte většinu problémů přímo u vás doma.

Pokud problém s vaším robotickým vysavačem nebo mopem nevyřešíte pomocí manuálu, zašlete robota k nám do servisu libovolnou zásilkovou službou a my jej v co nejkratším možném čase opravíme. Pro zařízení v záruce, která jsou registrovaná v našem iRobot Clubu nabízíme bezplatný svoz zdarma s vyzvednutím na libovolné adrese v ČR.
Reklamace a servis

Adresa servisního střediska iRobot:

Certus Mercatus s.r.o.,
Do Čertous 2620/11 – Hala I1
193 00, Praha 9 – Horní Počernice

Infolinka: Po-Pá od 7:30 do 15:30 +420 245 001 740 reklamace@mercatus.cz
REKLAMACE V RÁMCI ZÁRUKY

Zašlete robotický vysavač na adresu našeho servisního střediska. Pro zařízení registrovaná v našem iRobot Clubu nabízíme bezplatný svoz zdarma. Po přihlášení nebo jednoduché registraci vyplníte datum a místo vyzvednutí a my Vám zajistíme kurýra, který u Vás robota vyzvedne. Pokud se nenacházíte doma, zadejte adresu, kde bude možné robota vyzvednout. Opraveného robota vám doručíme opět zdarma na adresu, kterou uvedete ve formuláři.

POZÁRUČNÍ SERVIS - Placená oprava po skončení záruční doby

Pokud se na vašeho robota už nevztahuje záruka, vůbec nic se neděje, nabízíme kompletní pozáruční servis. Robota pošlete na adresu našeho servisního střediska a k robotovi přiložte přesný popis závady a vaše kontaktní údaje. Po doručení robota do servisu provedeme diagnostiku závady a budeme Vás kontaktovat s přesnou cenou opravy a také Vás upozorníme na případné hrozící závady nebo nedostatky v údržbě, které by mohly závadu způsobit. Teprve po odsouhlasení ceny a rozsahu opravy vašeho robota opravíme.

Cena diagnostiky je 490 Kč s DPH.

Pokyny před odesláním robota:

Abyste předešli možnému poškození robota při přepravě a zároveň co nejvíce urychlili jeho opravu, prosíme připravte robota před odesláním podle pokynů níže:

  • deaktivujte všechny naplánované úklidy,
  • nabijte plně baterii,
  • robota vyčistěte a přibalte dobíjecí příslušenství,
  • přiložte kopii dokladu o koupi nebo záruční list,
  • přiložte průvodní dopis s popisem závady,
  • robota ideálně zabalte do originální krabice, a nebo ho vhodně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození při přepravě.
  • Pokud máte robota určeného také k vytírání, před odesláním vylijte a vysušte všechny nádržky na vodu (přímo v robotu i v multifunkční dobíjecí základně, pokud je jí robot vybaven). Pokud by voda v nádržce zůstala a vytekla, mohla by celé zařízení i jeho příslušenství nenávratně zničit! Na takové poškození by nebylo možné uplatnit záruku.